måndag 22 juni 2009

Sommarfunderingar

I denna underbara sommarkväll går jag och fundera över om jag ska ta en bloggpaus som IT-mamman, som bara kommer att twittra från trädgården, eller kanske göra som Ugglemamman och starta en testblogg för att testa möjligheten att blogga utan dator.

Nu bloggar jag inte särskilt mycket så att ta en paus verkat inte aktuellt. Lite internetsemester tror jag i och för sig att alla mår bra av. Ugglemammans utforskande tycker jag dock är lockande. Försökte precis att skicka ett röstmemo från min uppgraderade iPhone. Det verkar dock inte som Blogger stöder röstmemon. Rubriken var det enda som publicerades. Istället har jag skickat en trädgårdsbild. Den är helt otwittrad kan man säga.


Synd på röstmemot. Nu fick du inte höra min vackra stämma önska dig en riktigt skön sommar.





Inga kommentarer: