onsdag 15 oktober 2008

Layout

Måste verkligen snygga till den här sidan snart. Har tröttnat på själva layouten. Finns väl egentligen ingen. Webbdesigen för lärmiljöer har inte direkt gjort mig mer kreativ precis. Jag skulle behöva lite AD hjälp. Det fick jag faktiskt en gång med en inbjudan till en fest. Då berättade jag om mina önskemål och det visade sig att resultatet blev bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig. Det var på den tiden maken jobbade på ett flashigt företag.

Nä, mer tid vid datorn och en ny kamera. Det skulle nog kunna plocka fram skaparlusten. Ja, och så en en kurs i Digital Fotoredigering för att fräscha upp kunskaperna och kanske öppna upp dolda sidor. Sådana som jag vet att jag inte har. Är du med?

Ny mall måste det bli och ett eget sidhuvud. Har suttit en del med Photoshop men jag blir inte nöjd. Behöver mer tid. På jullovet kanske. Då!

När jag gjorde min Portfolio i Dreamweaver som student hämtade jag inspiration från en inredningfirmas webbsida. Då hade jag en tanke. Kan du skönja den? Inte?


Nu har jag mest en massa dåliga ursäkter.

Inga kommentarer: