måndag 4 februari 2008

Bloggerproblem


Hjälp! Min klassblogg håller på att rasa samman. WYSIWYG - What you see is what you get, stämmer inte för tillfället. Det är rubriken som har förändrats under veckan. Mellanrummet har försvunnit och rubriken döljs av beskrivningen. Där har inte jag varit och knackat kod. Annars vet jag ju inte riktigt vad jag gör i HTML-läget. Det måste jag erkänna. Måste nog gå en sommarkurs i webbdesign på lovet. I nuläget vill man bara ha lite handpåläggning och snabb hjälp. Hallåå.....

Maila Blogger - nä verkar bara finnas något tröttsamt forum på engelska där "group thinks". (Sommarakurs 2007 om Kollaborativt lärande med datorstöd). Slänger jag ut en fråga där lär det ta tid innan jag har fått ny kunskap i frågan. Nä jag skulle helst vilja ha hjälp nu, på studs av någon som kan lite mer än vad jag kan. (Vygotsky!)

Har du en lösning? Snälla maila mig.

Inga kommentarer: