söndag 23 november 2008

tinate på pedagogbloggar

Har precis upptäckt att det finns en Fröken T som också kallar sig tinate, som håller till på Pedagogbloggar. Hennes sida heter tinate.pedagogbloggar.se, fast egentligen vill hon vara som Ann-Marie Körling. Hon har en länk till min blogg...

Så om du läser kommentarerna i hennes blogg är det inte jag utan hon....Fröken T.

Måste vara tröttsamt att vara anonym och dessutom tvingas kalla sig tinate. Jag vill annars helst bara vara mig själv. Kul, engarerad klok kvinna i sina bästa år! Har ett tryggt artistnamn "Tegnér", är nygift med en händig man, men med ett mindre känt efternamn. Långt och jobbigt att skriva framförallt.

Men nu nåste jag kolla in vad den andra tinate har för sig. Hon har visst 5 PIM-stjärnor och det verkar snart klinga högre än Universitetsutbildning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, måste tyvärr dementera dem fem PIMstjärnorna,har bara fyra än. Jag ber om ursäkt för den "stulna" identiteten. Levde med den långt innan bloggarlivet och innan jag visste att din eminenta blogg fanns. Skall underteckan med mitt andra smitaralias noggrannare hädanefter för att undvika förvecklingar.

Fröken T (eller tinate på pedagogbloggar)